Nietypowy Dzień Andrzejkowy

W dniu 28 listopada spędziliśmy Andrzejki w nietypowy sposób, bowiem wyjechaliśmy na ekscytującą wycieczkę do Torunia. Pierwszy punkt naszej eskapady to Centrum Nowoczesności. W Młynie Wiedzy mogliśmy do woli eksperymentować i samodzielnie bawić się odkrywając zaprezentowane tajniki nauki.

DSC02457  DSC02460

Było coś interesującego dla każdego… i małego i dużego….

pud          tel

Wszyscy chcieli sprawdzić i doświadczyć jak najszybciej…

odp   tv

Wyczerpujące eksperymenty przeplatano z bardziej relaksującymi…

tur        wod      wod1

Największym zaciekawieniem cieszyła się prezentacja Rzeka…

Po tak wybornej zabawie udaliśmy się, by zadbać o dobre nastroje, na solidny obiad do jednej z restauracji na Starówce. Kolejnym etapem było zwiedzanie Starego Torunia, gdzie niektórzy z nas zakupili sobie pamiątki.

pom

Ostatnim, ale równie atrakcyjnym miejscem znakomitej zabawy, okazało się Żywe Muzeum Piernika. W sposób nietuzinkowy i oryginalny poznaliśmy historię wypieku tych przepysznych słodkości.

pier pier1   Otrzymaliśmy najcenniejszą pamiątkę, własnoręcznie wykonaną – Toruńskie Pierniczki. Niestety większość z nas nie mogła powstrzymać się pokusie ich skonsumowania…

Niestety nie uda nam się tu odsłonić wszystkich atrakcji tej wycieczki, gdyż zajęłoby to zbyt wiele miejsca. Można jeszcze wspomnieć, że stworzyliśmy piękne kartki do Mikołaja, który z dużą dozą prawdopodobieństwa do nas zawita. Nietypowy dzień Andrzejkowy można z pewnością zaliczyć do bardzo udanych. Dzieci zmęczone, pełne emocji i wrażeń powróciły do Domu.

Przepełnieni wdzięcznością chcemy złożyć serdeczne podziękowania FIRMIE PONZIO POLSKA Sp. z o. o. ze Słupna/k. Płocka, bez której wkładu pieniężnego dzieci nie mogłyby odbyć tej magicznej podróży. Z okazji zbliżającego się Dnia Mikołaja składamy życzenia wielu darów: zdrowia, miłości i szczęścia.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Koniczynki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.