Feryjne atrakcje Słoneczek…

IMG_0074hotelhotel2hotel3

IMG_0058IMG_0032Każde dziecko Wam to powie, że uwielbia ferie zimowe!
Właśnie zakończyliśmy ferie zimowe… trochę nam smutno, ale mamy za to co wspominać…
Najpierw ogarnęła nas wielka radość, że skończył się I semestr nauki i rozpoczęło słodkie lenistwo. Tylko nieliczni ze Słoneczkowej rodzinki wyjechali do domów. Ci, co pozostali mieli zapewnione różne atrakcje. Na powitanie i pożegnanie ferii zorganizowaliśmy wspólnie z grupą Niezapominajek dyskoteki. Nadrobiliśmy zaległości w oglądaniu filmów i bajek na DVD. Tym razem królował Harry Potter… nie wiadomo kiedy cztery części zostały obejrzane :).
Pamiętaliśmy też, aby trochę poczytać. Daniel i Kacper przeczytali „ Zaczarowaną zagrodę”, Klaudia i Kinga „ Opowieści z Narnii”, Oliwka „Tajemniczy ogród”, Wiktoria „Hobbit”…a poza tym czytaliśmy bajki i kolorowaliśmy. W ferie można trochę głośniej słuchać ulubionej muzyki, więc było też muzycznie. Z wielką chęcią chodziliśmy na basen, a młodsi „figlowali” w FIKOLANDZIE. Korzystaliśmy z uroków zimy… Było więc lepienie bałwana, bitwa na śnieżki i sanki na pobliskiej górce.
Wzięliśmy udział w rajdzie pieszym zorganizowanym przez Samorząd i koło sportowe na ścieżkę dydaktyczną „ Pagórek”. Spotkaliśmy się tam z leśnikiem, dowiedzieliśmy się ciekawych informacji o lesie, zwierzętach i pracy leśnika. Na zakończenie rajdu było ognisko i pieczona kiełbaska.
Byliśmy też z wizytą w Zamku Gostynińskim, który dokładnie sobie zwiedziliśmy. Atrakcją tego wyjścia było spotkanie z fotografem przyrody- panem Marcinem Nawrockim, który zaprezentował nam piękne fotografie ptaków i innych zwierząt oraz uraczył ciekawymi opowieściami o swojej pasji. Na pożegnanie dostaliśmy pamiątkowe kubki z orłem. Pani prezes Zamku przyjęła nas ciepło i poczęstowała słodyczami, sokami i owocami. Zostaliśmy obdarowani balonami z wizerunkiem Zamku i pamiątkowym kubkiem. Dziękujemy!!!
Na długo zostanie w naszej pamięci wyjazd do hotelu Kawallo. Czekały tam na nas wspaniałe atrakcje i niezapomniane chwile relaksu. Bawiliśmy się w kucharzenie – komponowaliśmy swoją ulubioną pizzę, było malowanie buziek, bańki mydlane, różne zabawy i na osłodę wata cukrowa. Dziękujemy za miły czas spędzony w pięknym hotelu Kawallo!!!
Na koniec ferii Samorząd zabrał najmłodsze dzieciaki na wycieczkę do Państwowej Straży Pożarnej. Dla chłopaków była to ciekawa wyprawa. Chyba każdy chłopak po cichu marzy o tym, aby zostać strażakiem. Mogliśmy obejrzeć wozy strażackie, a nawet wejść do środka i poczuć się jak dzielni strażacy. Dowiedzieliśmy się, praca strażaka jest trudna i niebezpieczna.
Ponadto odbyły się zajęcia koła kulinarnego, na których piekliśmy pyszne muffinki…mniam, mniam. Prawie codziennie korzystaliśmy z zasobów pracowni multimedialnej – w całkiem nowej odsłonie w tym roku :).
No cóż, ferie minęły – zostały wspomnienia…Teraz trzeba zabrać się do pracy!!! Pocieszające jest to, że za rok znów będą …ferie :).
Przed nami Walentynki, podsumowanie semestru i bal karnawałowy…znowu będzie się działo!

Słoneczka pozdrawiają !!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Słoneczka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.